Thuis - Reisverslag uit Volkel, Nederland van Geert-Jan Zutven - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Volkel, Nederland van Geert-Jan Zutven - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Geert-Jan

Blijf op de hoogte en volg Geert-Jan

23 Augustus 2007 | Nederland, Volkel

hallo

dinsdag ben ik veilig aangekomen op schiphol. de reis was goed verlopen. afscheid enzo ging ook goed. de volgende dag had ik al een afspraak bij de tandarts want ik had in canada een stuk van mijn tand af gebroken en die hadden ze er daar snel aangelijmd. hier is het karwij afgemaakt. maargoed. dit was het einde van de reis. ik heb het erg naar mijn zin gehad vanwege mijn stageadres en collegas en vrienden in canada. die wil ik erg bedanken hiervoor. ook wil ik iedereen bedanken die gereageerd heeft op mijn berichten. ik vond het altijd leuk om ze te lezen.

Geert-Jan

Dit jaar ga ik wederom op stage in het buitenland. Deze keer een heel andere kant op, namelijk tasmanië. Voor degene die willen, kunnen mijn belevingen volgen