terug in canada - Reisverslag uit Olds, Canada van Geert-Jan Zutven - WaarBenJij.nu terug in canada - Reisverslag uit Olds, Canada van Geert-Jan Zutven - WaarBenJij.nu

terug in canada

Door: Geert-Jan (en loes)

Blijf op de hoogte en volg Geert-Jan

04 Augustus 2007 | Canada, Olds

eindelijk weer een bericht. ik ben twee weken terug in nederland geweest. dit omdat mijn oma erg ziek was en is overleden. daarna ben ik weer terug naar canada gekomen om mijn stage af te ronden en met mijn lieve vriendin loes op vakantie te gaan. de eerste week hebben we op het bedrijf gewerkt. ik bij de koeien en loes in de huishouding. dat ging erg goed. we hadden het allebei erg naar ons zin. nu gaan we het eerste gedeelte van de vakantie beginnen. we doen hem in twee gedeeltes omdat er hier op de farm nog gerst ingekuild moet worden. dat is een drukke periode dus dan wil ik meehelpen. het eerste gedeelte van de vakantie gaat naar west edmonton mall. ik ben er al eens eerder geweest maar dat was voor herhaling vatbaar. wat we daarna doen is nog niet duideljk maar we houden jullie op de hoogte...

  • 04 Augustus 2007 - 07:11

    Guus Janssen:

    ey kerel! gecondoleert met 't overlijden van je oma. Knap van je dat je toch nog terug gaat! Maak dr nog wat van!

    Groete!

    PS Gefeliciteerd met jullie 2e 100.000 liter koe, zag het gisteren in het delta blaadje

  • 04 Augustus 2007 - 07:40

    Hans Esther En Mike:

    Hoi Geertjan en Loes,

    Gelukkig dat jullie het goed naar je zin hebben daar. Nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.(leuke foto's). Geniet er saampjes van en tot over een paar weken...

    groetjes Hans, Esther en Mike xxx

    Ps. nog gecondoleerd met oma,fijn dat je haar nog even hebt mogen zien en spreken!!!

  • 04 Augustus 2007 - 09:41

    Eva:

    HIHAAA COWGIRL ;) geert-jan ziet er ook uit als een echte cowboy hoor
    zo te zien hebben jullie het naar je zin daar ben ik blij om :)
    ik heb al zin om naar jullie verhalen te luisteren
    groetjes eva
    ps. ik sta met jack sparrow op de foto!!

  • 04 Augustus 2007 - 09:51

    Theo:

    Hallo Loes en Geert Jan,
    Blij te horen dat het zo goed gaat. Leuk om naar Edminton te gaan. Eva en ik zijn na het wegbrengen van jullie nog naar Amsterdam geweest Was ook erg leuk.

    Veel plezier nog,
    Theo

  • 04 Augustus 2007 - 09:59

    Peer En Door:

    Dag geert-jan en loes
    Proficiat met je verjaardag zo te zien goed geviert maar veel te weinig kaarsjes.
    Volgens mij heb je er erg veel zin in om mee de gerst in te kuilen.
    Loes ik hoorde dat je het ook goed naar je zin hebt op de farm, fijn.
    Maandag word hier het hooi geperst. weersberichten voor het weekend geven tropische warmte aan met 30 graden dus het komt goed binnen.
    Gaat jullie goed en geniet er nog een paar weken van.

    groetjes

  • 04 Augustus 2007 - 10:30

    Pieter:

    hallo GJ en Loes,

    Fijn dat jullie toch nog naar Canada zijn samen! Maak er een leuke tijd van

    Groeten Pieter

  • 04 Augustus 2007 - 11:59

    Tom Zwanenburg:

    He Geert Jan,

    Ten eerste gecondoleerd met je oma. Thuis ook allemaal en ook in Rooy. Hier was het ook nog een rotzooitje met Mark maar gelukkig vandaag goede berichten zoals je in de email hebt kunnen lezen van Jurgen. In deze gaat de Puch trouwens op Markplaats. Als het goed is kan hij plaats gaan maken voor een nieuwe snorfiets dus.. Wij beginnen de trainingen op 13 Aug. Ben je er dan al bij of niet? Ik zie je tegen die tijd wel op de sportvelden ;)

    Groeten Tom

  • 04 Augustus 2007 - 19:57

    Anne:

    heej loes en GJ
    kei leuk man zo die foto's. Ik hoop dat jullie een fijne tijd hebben nu die daagjes in edmonton en loes shop till you drop dat kan daar geloof ik wel. daarna ook natuurlijk nog veel plezier.
    groetjes anne

  • 07 Augustus 2007 - 12:13

    Coby:

    Heeey Loes & GJ

    Hoe gaat het daar?? Al veel mooie dingen gezien?!

    GJ nog GEFELICITEERED met je verjaardag!

    Nog veel plezier daar en geniet er van.

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geert-Jan

Dit jaar ga ik wederom op stage in het buitenland. Deze keer een heel andere kant op, namelijk tasmanië. Voor degene die willen, kunnen mijn belevingen volgen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 38304

Voorgaande reizen:

01 Juni 2010 - 28 Augustus 2010

Tasmanië

07 Mei 2007 - 14 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: