Nog een paar dagen - Reisverslag uit Volkel, Nederland van Geert-Jan Zutven - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Volkel, Nederland van Geert-Jan Zutven - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Door: Geert-Jan

Blijf op de hoogte en volg Geert-Jan

29 Mei 2010 | Nederland, Volkel

Aankomende dinsdag vertrekken loes en ik richting Australië. We vliegen vanaf Amsterdam naar Frankfurt, vanaf daar naar Singapore, na een korte stop door naar Sydney waarna we met een binnenlandse vlucht aankomen in Alice Springs. Dat wordt dus een heel eind vliegen. In alice springs gaan we het hart van australie verkennen door een tour te maken door verschillende hoogtepunten daar. Na 5 dagen vliegen we door naar Cairns waar vanaf we met een camper helemaal naar het zuiden van australie rijden langs de mooie gebieden. dan komen we rond 21 juni aan in tasmanie waar de stage gaat beginnen. 28 augustus vliegen we weer terug naar nederland om onze derde winter achter elkaar te beleven.

De belevenissen plaatsen we op de site en als je zin hebt kun je een reactie achterlaten.

Groeten Geert-Jan en Loes

  • 29 Mei 2010 - 10:44

    Anne:

    Heej Loes en Geert-jan,

    tja het klinkt inderdaad een erg lange vlucht! En dan ook nog dat tijdsverschil dat zal jullie wel lekker gaar maken :p. gelukkig hebben jullie even om bij te komen en lekker rond te reizen. Maken jullie veel foto's want ik ben erg benieuwd hoe het er daar allemaal uitziet.

    Dan komen jullie ook nog in singapour. Goh wat een beleving gaat dat worden zeg!

    Gisteren was erg gezellig en hopelijk ook een geslaagd afscheidsfeestje voor jullie. Vandaag nog lekker feesten voor jullie mam en dan kunnen jullie rustig aan de koffers gaan pakken.

    Ik zie jullie gelukkig zondag nog want ik zal jullie erg gaan missen!!!!!
    Gelukkig hebben jullie dit keer wel elkaar.

    Geniet, het is een ervaring die je nooit meer vergeet!

    Liefs en een dikke kus Anne

  • 29 Mei 2010 - 14:28

    Theo:

    We gaan het weer helemaal volgen Geert-Jan en Loes.

    Ontzettend goed dat jullie dit doen.

    Groetjes
    Theo

  • 29 Mei 2010 - 15:30

    Linda:

    Heeel veel plezier samen :) En tot over een paar maandjes :)
    KusS Linda

  • 30 Mei 2010 - 02:19

    Frank Michielsen:

    Ik wens jullie heel veel plezier en een mooie tijd in het prachtige australie, Geniet ervan en daarna nog even hard werken! ik ga het zeker beetje bij houden op de site

    Groetjes Frank

  • 31 Mei 2010 - 09:02

    Monique En Jeamba:

    Vanuit Tasmanie wensen we jullie een mooie reis toe. Tot 21 juni.
    Geniet ervan.
    Groetjes down under

  • 31 Mei 2010 - 16:51

    Patries:

    Veel plezier daar aan de andere kant van hiero:d geniet ervan!!

  • 01 Juni 2010 - 21:53

    Peter Dorian:

    Geniet er beide van en houd ons op de hoogte want het blijft boeiend jullie te volgen.

  • 03 Juni 2010 - 07:16

    Peggy:

    Hoi Broeder en Loes!

    Goedemorgen, voor jullie op deze hele vroege morgen!( tijdverschil, sorry!! ;)
    Al last van een yetleg?
    Trekken jullie vandaag maar een dikke jas aan, met daar onder een zomers shirt, want het wordt 8, tot 23 graden!
    Dus is het weer moeilijker in te schatten daar in alice springs.
    Ik hoop voor jullie dat het een lekkere zonnige dag wordt!
    Ik ben echt heeeel benieuwd naar daar!
    We verheugen ons op het eerste verslag!

    Heel veel plezier!!
    Liefs en een Dikke knuffel, Peggy

  • 03 Juni 2010 - 07:33

    Peggy:

    Ohjaa! en vergeet niet een foto van skippy te maken!

    Groetjes

  • 03 Juni 2010 - 17:51

    Anne (Janssens ;-) ):

    Hey Loes en Geert-Jan,

    Hoe zijn de vluchten gegaan? Of eigenlijk gewoon heel de heenreis?

    Heel veel plezier! Ik heb de link bij mijn favouriten gezet, dus ik hou jullie in de gaten! :-)

    Groetjes Anne

  • 03 Juni 2010 - 19:57

    Eva:

    Hee
    zou de foto van skippy ook naar mij willen sturen :d
    VEEL PLEZIER!!
    eva

  • 04 Juni 2010 - 22:10

    Louis:

    Hey! Geert-jan en Loes,

    Dat klinkt allemaal te gek zeg. Ik hoop dat jullie een fantastische reis gaan hebben en veel mooie dingen mogen zien, en meemaken. Ook veel succes met je stage.

    Heel veel groeten van Monique en Louis.

  • 05 Juni 2010 - 07:01

    Esther, Hans En Mike:

    hoi geertjan en loes,

    goed aangekomen? wij wensen jullie heel veel plezier en geniet van jullie vakantie/stage!

    groetjes

  • 05 Juni 2010 - 16:07

    Hilde:

    Heeeey allebei!
    Hoe is het daar? Heel aangekomen? Regent het al lekker en zijn je mooie schoenen er tegen bestemd loes?? Hier is het 27 graden jaja ;) Heel veel plezier! En ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's!!
    xx
    Hilly

  • 05 Juni 2010 - 21:02

    Theo Vader Van Loes:

    Net een SMS'je van Loes gehad.

    Ey, hier alles goed. Vroeg op voor safari dag 2. Hebben gister de Uluru (rooie berg) beklommen. Het is prachtig, maar geen internet. Zitten Ayers Rock.

    Aan verzoek van Loes voldaan om dit aan iedereen te melden.

    Groetjes
    Theo

  • 06 Juni 2010 - 07:17

    Theo Vader Van Loes:

    Nog een SMS'je om Dorothé en Wouter te feliciteren.
    "Lopen nu lnags de Olga's de zon is hier net op. (Ik kreeg SMS om 01.00 uur vannacht) We zien van alles. Groetjes"

    Ik heb een klein beetje sensuur gedaan, verder is het berichtje orgineel.

    Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geert-Jan

Dit jaar ga ik wederom op stage in het buitenland. Deze keer een heel andere kant op, namelijk tasmanië. Voor degene die willen, kunnen mijn belevingen volgen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 38423

Voorgaande reizen:

01 Juni 2010 - 28 Augustus 2010

Tasmanië

07 Mei 2007 - 14 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: