aangemaakte mailinglijst - Reisverslag uit Volkel, Nederland van Geert-Jan Zutven - WaarBenJij.nu aangemaakte mailinglijst - Reisverslag uit Volkel, Nederland van Geert-Jan Zutven - WaarBenJij.nu

aangemaakte mailinglijst

Door: Geert-Jan

Blijf op de hoogte en volg Geert-Jan

18 April 2007 | Nederland, Volkel

hallo. bij deze mail wil ik laten weten dat ik een site heb gemaakt voor als ik op stage ben in canada. daar houd ik een beetje bij wat ik daar gedaan of gezien heb. ik heb jullie in de mailinglist gezet zodat jullie mij kunnen volgen. geen intresse? dan heb je nog meer spam om weg te gooien :P voor de gene die wel intresse hebben kunnen ooit een reactie achterlaten of gewoon een beetje rondkijken.

Groeten Geert-Jan van Zutven

  • 18 April 2007 - 17:27

    Pieter:

    heej Geert-Jan

    Veel plezier daar in het verre Canada

    groeten Pieter

  • 18 April 2007 - 19:52

    Hans, Esther En Mike:

    leuk dat je dit hebt opgezet, kunnen we je toch een beetje volgen in het verre canada. Als we je niet meer zien voor je vertrekt willen we je bij deze een hele leuke en "boeiende"stage wensen, en heel veel plezier en werk en geniet!!!!!!!!

    groetjes Hans en Esther en Mike -xxx-

  • 18 April 2007 - 21:10

    Anne :

    heej geert jan

    hartstikke leuk zo´n site, ik denk dat ik alles wel hoor van loes maar kan ik het zo ook een beetje bijhouden.
    Bij deze wil ik je vast ook al een super leuke stage wensen en dat je plezier, geluk en heel de riedel mag hebben.

    Heel veel groetjes
    je schoonzus :P

  • 19 April 2007 - 09:22

    Dorothe:

    He Geert-Jan

    Leuk dat je deze site gemaakt hebt. Het is altijd leuker omzelf te zien en te lezen hoe of wat het je vergaat.
    Nou geniet nog maar van het hollandse
    voordat het grote avontuur gaat beginnen.

    Groetjes Dorothe







  • 19 April 2007 - 11:46

    Nathaly:

    Hey Neefje!!
    Leuk joh zo'n site!! Kunnen we toch een beetje volgen hoe je het daar hebt.. maar dat gaat helemaal goed komen! Alvast heel veel plezier! Maar waarschijnlijk zie ik je toch nog wel voor die tijd..!

    Liefs Nathaly!

  • 19 April 2007 - 12:17

    Ric:

    hé buurjongetje,
    Wat een leuk initiatief!:D Ik hoop dat je hem goed up-to-date (canadees voor bijgewerkt ;D)zult houden; heb ik thuis ook wat nieuws!

    Groetjes je grote buurjongen,
    Ric

  • 19 April 2007 - 15:03

    Loesje:

    Hoi hoi

    Ik zal alles goed blijven volgen ;)
    Dus ben maar niet bang dat je achter gaat lopen, tenminste hier in Goirle dan :P.

    Ik wens je alvast veel plezier. Maar nu geniet ik er nog even van dat je hier in ons landje bent.

    XXX-jes Loes

  • 19 April 2007 - 17:49

    Eva:

    hej Geert-jan
    ik kan natuurlijk niet achterblijve he ;)
    leuk zo'n site! ik wil je alvast veel plezier wensen maar waarscheinlijk zie ik je nog wel een paar keer
    xjes je 2e (klein)schoonzus ;)

  • 22 April 2007 - 15:50

    Christel (en Sjoerd):

    Ha Geert-Jan,

    Tja het volleybalseizoen zit er op, nogmaals gefeliciteerd met jullie kampioenschap! Nou kan het echte werk gaan beginnen: STAGE.
    Heel veel succes daar in het verre Canada.
    En als je terugkomt, dan moet er flink getraind worden, want je mist de toernooien, de eerste training, en mogelijk heb je nog wat stage-kilo's die er af moeten????
    Veel plezier en succes,

    Groeten van ons

  • 24 April 2007 - 20:20

    De Zutjes Zelf:

    geert-jan goeie reis en geniet ervan.een van je mooiste ervaringen zal dit zijn denk maar aan denemarken.we zullen je volgen op de voet dus wel erg fijn dat je deze side hebt.

  • 25 April 2007 - 16:12

    Suus:

    hee geertjan!!

    Kei leuk dat je deze site heb gemaakt!! Ik ga het cker bijhoude!! :)
    T komt nu egt dichtbij he..!! Spannend!!

    Ik hoop je vantevoren nog te zien, maar kwens je vast heeel veel plesier daar!!

    Kus (K) Suzan

  • 29 April 2007 - 19:16

    Sjan En Mies:

    Heeej geertjanneke, wa godde toch zo ver van huis en zo lang doen???....Wa zak oe toch misse...snik snik snik......de kaartvriendin van oe moeder:-)
    Werk ze en nie te veul an Loes denke!!
    Heel veul plezier en geniet ervan!
    Mies en Sjan

  • 01 Mei 2007 - 17:13

    Opa En Oma:

    wij wensen jou een prettige stage in canada, en kijk goed uit .lekker slapen en goed eten.nou kan ik typen en vaak met je praten het gaat langzaam maar wij zijn al oud .kjik daar maar goed rond daar is veel te zien

    groetjes van opa en oma

  • 06 Mei 2007 - 13:55

    Frank:

    Hé jonge,

    Ik wens je veel plezier in Canada.
    Succes met je avontuur en je stage en probeer het gezellig te hebben zonder Loes. Tot ziens;)

    Gr. Frank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geert-Jan

Dit jaar ga ik wederom op stage in het buitenland. Deze keer een heel andere kant op, namelijk tasmanië. Voor degene die willen, kunnen mijn belevingen volgen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 38421

Voorgaande reizen:

01 Juni 2010 - 28 Augustus 2010

Tasmanië

07 Mei 2007 - 14 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: