bijna vertrekken - Reisverslag uit Volkel, Nederland van Geert-Jan Zutven - WaarBenJij.nu bijna vertrekken - Reisverslag uit Volkel, Nederland van Geert-Jan Zutven - WaarBenJij.nu

bijna vertrekken

Door: Geert-Jan

Blijf op de hoogte en volg Geert-Jan

07 Mei 2007 | Nederland, Volkel

over een half uur rijd ik aan naar schiphol. het is nogal spannend. dat lekkere regenachtige hollandse weer maakt het wel aantrekkelijk om te gaan. alles is ingepakt. het vliegen duurt ongeveer 8 uur. als ik daar ben zal ik meteen mijn beroep als fotograaf uitoefenen en jullie laten zien hoe het er daar uit ziet. ik ben zelf ook heel benieuwd. omdat de sneeuw daar net ontdooit is en het daarna een hele week geregend heeft kan ik beter meteen met laarzen uit het vliegtuig stappen. gelukkig is het er nu wel mooi weer. ik laat snel weer iets weten en iedereen veel plezier in holland.

Groeten Geert-Jan

  • 07 Mei 2007 - 06:53

    Iris En Rens:

    GJ!
    schattekee veel plezier hee..
    x x x

  • 07 Mei 2007 - 07:45

    Pieter:

    doe ze de groeten daar he..

  • 07 Mei 2007 - 07:45

    Pieter:

    doe ze de groeten daar he..

  • 07 Mei 2007 - 09:28

    Christel En Sjoerd:

    Veel succes daar en zak niet te ver in de modder!

    Groeten ons!

  • 07 Mei 2007 - 09:56

    Anne:

    Geert jan veel plezier ik zal voor je duimen voor een goede vlucht.

  • 07 Mei 2007 - 15:32

    Fatty Bomba:

    euj sissi veel plezier daar zorg dat je heel blijft en dat je veel traint zit ik volgend jaar weer te turven:P

  • 07 Mei 2007 - 16:38

    Tom:

    He GJ,
    Heel veel plezier daar in Canada en heel veel succes met je stage. Geniet er van voor de tijd dat je er zit ;)

    Groeten Tom

  • 07 Mei 2007 - 17:26

    Loes:

    Zo na een moeilijk afscheid en lange vertraging zit je toch eindelijk in je vliegtuig. Het zal wel even wennen zijn zonder jou. Maar ik wens je een hele leuke stage

    Kusjes Loes (K)

  • 07 Mei 2007 - 18:34

    Peer En Door:

    Nou begint het echte werk ge kunt vooruit
    op de big traktors in canada. Dat wordt dus echt ploeteren door het slijk.
    Veel plezier

    groetjes.

  • 08 Mei 2007 - 08:57

    Nathaly:

    He neefje!
    Nu is het dan zover, je bent in Canada! Heel veel plezier en veel succes met je stage!
    Liefs Nathaly

  • 08 Mei 2007 - 17:09

    Coby:

    Heey,

    Veel Plezier en Succes!!
    En geniet van de mooie dingen daar.

    xx

  • 08 Mei 2007 - 20:18

    Bram:

    ha gj

    hoe is jongen?
    Goeie reis gehad.
    Mis je Loes al een beetje?

    Zet er maar eens gauw wat foto's op dan kunnen we hier ook meegenieten.

    hou je haaks, voor bitterballen bel
    0413-273060
    dan vragen ze ( jij wil bestellen? ) haha

    groeten, bram

  • 10 Mei 2007 - 08:49

    Peggy & Jeroen:

    Gittjann!

    Het zal inderdaad wel even wennen zo 3 maanden zonder jou. vooral hier thuis! we zulle je misse!.. maar heeeel veel plezier en succes daar op je stage!

    Groetjes en kusjes!
    Peggy en jerrune

  • 11 Mei 2007 - 18:04

    Imre:

    hej Geert-jan
    hoest ermee jonge?
    k was t helemaal vergeten jonge!
    k wist dat k iets vergete was maar wat?
    maar bevalt t een beetje?

    succ6 dr mee

  • 13 Mei 2007 - 12:23

    Ardje:

    heey gratje
    alles goed daar ik zal je missen op me verjaardag. maar succes daar he maatje
    groete je kleine neefje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geert-Jan

Dit jaar ga ik wederom op stage in het buitenland. Deze keer een heel andere kant op, namelijk tasmanië. Voor degene die willen, kunnen mijn belevingen volgen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 38429

Voorgaande reizen:

01 Juni 2010 - 28 Augustus 2010

Tasmanië

07 Mei 2007 - 14 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: